Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ "ΦΡΑ ΝΤΙΑΒΟΛΟ" ΤΟΥ FR. AUBER ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΣΤΗ ΜΕΤΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΟΥ ΟΘΩΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΙΤΙΑ ΟΙ ΜΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΒΑΥΑΡΟΥΣ ΑΡΧΙΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ. ΟΙ ΜΕΛΩΔΙΕΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ, ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΕΣ ΜΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΑΜΥΝΤΟΡΑ ΜΙΣΤΡΙΩΤΗ (19ος αι.), Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΛΗΘΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ "ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ ΑΡΓΑ (ΜΕ) ΔΙΑΒΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ" (ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΠΟ ΛΗΣΤΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΤΩΝ, ΣΤΟ ΔΗΛΕΣΙ). ΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΓΕΛΩΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΜΙΣΤΡΙΩΤΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΟΥ "ΦΡΑ ΝΤΙΑΒΟΛΟ"!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου