Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

SIBONEY, ΜΕ ΤΗΝ CONNIE FRANCIS


CONNIE FRANCIS

Η ΤΑΙΝΙΑ "2046" ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΚΟΥΒΑΝΕΖΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΤΟ "SIBONEY". ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ SIBONEY. ΤΟ ΟΝΟΜΑ SIBONEY ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΑ. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΠΛΗΘΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΑΪΚΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ, ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΝΟΡΟ, ΠΛΑΘΙΝΤΟ ΝΤΟΜΙΝΓΚΟ. Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΣ CONNIE FRANCIS ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΌΤΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ.

ΑΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.

ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΗ ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:

Siboney..σ'αγαπω και πεθαινω για την αγαπη σου..

Siboney..στο νανουρισμα μου σκεφτομαι εσενα..
βλεπουν οτι σε αγαπω και οτι εισαι θησαυρος για μενα..
Siboney..στο νανουρισμα μου σκεφτομαι εσενα..
Siboney..στο ονειρο μου, αν δεν ακους το παραπονο της φωνης μου..
Siboney..αν δεν ερθεις θα πεθανω απο αγαπη
Siboney..στα ονειρα μου σε περιμενω με αγωνια στην καλυβα μου
Siboney..Αν δεν ερθεις θα πεθανω απο αγαπη..
Ακου την ηχω του κρυσταλλινου τραγουδιου μου
Siboney..στα ονειρα μου σε περιμενω με αγωνια στην καλυβα μου
Siboney..Αν δεν ερθεις θα πεθανω απο αγαπη
Ακου την ηχω του κρυσταλλινου τραγουδιου μου
μη χαθεις στο τραχυ Manigual...

(ευχαριστώ την Α.Β. που μου το "δώρισε")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου